REGN.......

Nu droppade det utanför fönstret imorse igen.. Jag som trodde att jag skulle kunna klippa gräset idag. Kanske hinner torka innan em.
Ida o jag tog oss en morgontur på tjejerna, riktigt mysigt! Dock mötte vi ett monster i skogen i form av en bil som stod parkerad!!?? Det närmar sig väl älgjakt kan jag tänka mig .....
Ida jobbar idag o efteråt ska hon stanna i stan för att fira Cissi eftersom hon fyller år på söndag. GRATTIS!!!!
Idag flyttar Timo härifrån o då blir vi det bara våra tre hästar kvar på Fläret.....


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj oj du får annonsera om stallplatser och fik Fläret så kommer nog boxarna vara fulla snart igen.



kram

2010-10-01 @ 13:13:32
Postat av: Mia Christoffersen

Oj, har Timo flyttat! Vart har han tagit vägen?

2010-10-01 @ 19:45:39
Postat av: Cissi

HippHippHurra för mig själv. Jag förväntar mig en grattissäng när jag kommer till fläret imorgon Marie ;) Tack för grattiset!!

2010-10-02 @ 12:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0