MÅLA......

Ja, bättre sent än aldrig?? Håller på att måla dörrarna till stallet, eller, jag målar mig själv ganska mycket oxå....




Idag red vi på fm för Ida jobbar igen. Ett par timmar då o då blev nästan en heltid !! Kanoners !!
Imorgon bär det av till Skara igen för att förkovra sig... 3 minuter över 6 går tåget =0
Ensam blir jag då här ute i skogen !! Jag får trösta mig med lite wienerbröd...



Hoppas att hon kommer ihåg att lansera sin hemsida ibland sina klasskompisar, det har ju blivit ganska många grejor nu...



På måndag den 18 tycker jag ni ska bege er till Östergyllen (Linköping) ör då händer det grejer...




Kommentarer
Postat av: Annika

Men det där är väl ändå inte wienerbröd?!

2010-10-05 @ 20:15:15
Postat av: Anders

Färgade soppåsar se upp Ullared :-)

2010-10-06 @ 09:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0