JAHAJA......

Idag var Ida ledig. Det var ett tag sedan. Hon red Loppan på morgonen o Ullis på em. Vi hade mina föräldrar här idag. Bjöd på lunch o smarrig äppelpaj!! Mamma bytte gardiner i matsalen o putsade massa fönster. Tack så jättemycket för det !!
Det är varmt o skönt i huset men jag tror att det har börjat läcka mera så vi får hoppas att det händer något snart med pannbytet. Det blir ett himla springandes för att tömma ut vattnet ur pannan o fylla på mera i systemet....
På em åkte vi iväg till Fredriksborg o betalade spån o torv. Köpte oxå med oss betfor hem.
Vi tog in hästarna vid 4atiden o Myran har ju iaf haft det roligt i geggan!!! Skithäst !!!
IDA ÄR INTE BLOND LÄNGRE!!! Både hon o jag blir livrädda när vi ser henne, hahaha...... Ja, hon, när hon ser sig i spegeln alltså !!
Lite nya erbjudanden på Idas hemsida ...Gå o kolla vet ja !!
Jag ska gå o sova.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Är hon brunett igen?? Tycker att hon är fin i både och men hon är riktigt snygg som brunett. Hälsa och krama. Måste få till att hälsa på snart saknar er ju massor.



Kram

2010-10-29 @ 13:36:32
Postat av: Lamia - Hästsport

Sv: Eller hur, gå o gräva ner sig i skogen eller nåt :P haha

2010-10-29 @ 14:18:49
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0