INGA KNOP ALLS....

Huvudvärken igår har idag utvecklats till nackspärr.... Tack så mycket.
Ida red båda hästarna i morse o jag gjorde stallet. Ida är o jobbar hela dagen. Skönt att vädret stabiliserats iaf så att hästarna kan gå ute hela dagen utan att bli genomsura o stå o frysa. Eftersom dom har lovat sol o lite varmare väder tänkte jag satsa på att måla färdigt stalldörrarna i helgen. Inte alltför avancerat med tanke på min nacke o att Ida jobbar hela helgen. Nästa vecka är hon ledig iaf tre dgr o då får vi nog se till att laga upp den förbaskade sommarhagen som blev demolerad i somras. Måste ju ha den längan ut mot vallen hel så att jag kan ha hästarna på vallen i vinter. Idag var Myran lite tjock i bakbenen eftersom dom gick in så tidigt igår. Det gick ner så fort hon fick komma ut o röra på sig tackolov.
Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0