FINALLY.......

Nu är staketet fixat.... Nu ska det bara dras ny tråd runt vallen eftersom jag tog den till sommarhagen i somras när det fattades. Köpe o köpe som Emils pappa sa !!!
12 stolpar fick bytas o släggas ner. Tur att det är så pass blött i backen men det känns ändå som att jag inte kommer kunna röra mig igen EVER!!! Använde min älskade lilla bil som traktor...Den är faktiskt bättre än en sån, går fram precis överallt o är liten o smidig ♥
Tjejerna blev ridna på kvällen idag, Ullis på vallen o Loppis i padocken. På em var vi nämligen nere på Erikstad o tittade när Jenny red dressyr i nya sadeln (Idas)...



 
Raggarmunkar blev det till kvällsmat o det är ju såååååå gott. Detta blir det i Idas lunchlåda oxå i morgon, tror inte hon klagar.... Jobba imorgon igen alltså...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin bild :D

2010-10-14 @ 23:47:22
URL: http://jeeennnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0