IMORGON.............

tänkte Ida o jag hjälpa till att fylla Globen... Jag har skrivit lista till Mats om vad som ska göras med hästar , hundar o katter, haha  snacka om hönsmamma............
Ska bli roligt att träffa Kicki o Lena imorgon, det var lääääänge sedan nu.
Jag ska försöka hitta till deras nya lägenhet o sedan ska jag försöka hitta en parkeringsplats....Good Luck with that !!!
Hästarna går på sparlåga för tillfället, funderar på att ringa ut veterinären o ta influensasprutorna lite tidigare eftersom dom ändå vilar nu.... japp japp så får det bli.......
Det kan ju hända att det dyker upp en massa roliga kurser som Ida vill åka på under jul o nyår....
Ikväll blir det tacos o sen får jag plocka fram haklappen för ikväll är det Spartacus på 6an.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0