FULL SNÖSTORM................

Var det när vi åkte hem från Globen mitt i natten !!! Hamnade bakom en buss o kom inte om den förräns i Norrköping....
Jaja, Vi anlände på fm o parkerade hemma hos fam . Miger. Hittade gratisparkering minsann!! Mötte upp Kicki o sedan begav vi oss via tunnelbanan till "The Globe"...



Vi gick runt på mässan i en halv evighet o lite till kändes det som... Jag tog mig friheten att köpa mig ett par snygga ridskor, ( Ida köpte likadana o det finns bild på dom på hennes blogg) broddar till hästarna o en OKROSSBAR grep, det ni !! Pratade lite med Lena som jobbade i Eva o Pelles affär på mässan, The animal lovers store......
Vi käkade 2 ggr på Coffeehouse by George, gooooott.....
Föreställningen började kl. 19 o det absolut bästa var en Pas de deux med en arab o en KAMEL o kamelen avslutade med att göra byten i varje över diagonalen !!!! Fatta !!!
Senare hade Anky en westernclinic där hon tyckte att hennes quarter var så extremt duktig som lyckades göra 3 byten i varje...Herregud , vi såg nyss en KAMEL göra en hel diagonal lixom !!!!



Vi fick oxå se Maratons efterföljare Lingh med Bo Jenå...Underbart !!



Vi upptäckte en gammal "kändis" bland hindrena på banan.... Ett favvohinder som vi hittade i en bod ute på Runsten när vi var där i höstas: My little pony -slottet.....



Vid halv tolv kom bästa Kenneth o hämtade oss o körde oss hem/till bilen.......
Nu blire bingen ................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0