MARKNADSAFTON....

Nu började det ösregna så vi tog in hästarna som definitivt inte hade nåt emot det.
Efter att ha duschat, ja faktiskt så funkar vårat avlopp igen !! Så ska vi åka till Norrköping . Uträtta lite ärenden, käka hos mamma o pappa o sen ner på stan för det är marknadsafton idag....
Passar väl på att Tacka Johan här oxå !!! Fixade o donade igår så vi äntligen fick igång vårt avlopp...
Ida har ridit alla på fm idag.
Oh, jag fick ett samtal på min mobil idag som jag (är en fegis ) snabbt passade över till Ida, från East FM... Vunnit biljetter till Norrköping Horse Show har vi faktiskt !!!! Skojjjj....

Kommentarer
Postat av: Carro

gu va kul med biljetterna, då får ni ju åka o titta

2010-05-27 @ 21:16:46
Postat av: annelie

Grattis ...va kul......

imorgon kommer jag med hormonmedel till "fröken konstant brunstig"

2010-05-27 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0