MANDARIN......

Jag har tjatat en tid nu på att det är synd att inte Idas godaste duschcreme finns i parfym..... Men gues what!!! Det gör den!!! Hittade den när vi var på marknadsafton igår....o på rea !!



Om nu gräsklipparna (ja, båda) knasar får man ta till lite miljövänligare alternativ.....



Förresten glömde jag nämna att Jesica o Frankie tittade förbi på fika häromdagen när dom var i Linköping för att hämta ett flyttlass.....



Ida lagade maten idag o jag lever fortfarande, de ni !!!



Mätt o belåten somnar jag ikväll......

Kommentarer
Postat av: Jessica

Å, allra finaste Fläret...saknar Hoppas ni har det fint:-)

2010-06-01 @ 11:21:12
URL: http://www.bolltokig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0