FÖRSTA GULA........

Dagen började definitivt inget bra med kraftigt illamående o hink vid sängen. Jag fick vackert ligga kvar i sängen när Mats o Ida drog iväg på tävling med Ursula.
Efter ett par timmar kunde jag iaf ta mig upp på benen o tog Mats bil till tävlingen. Hade inte missat nåt som tur var.
Ursula gjorde en kanonrunda o tog tredje pris o sin första gula rosett.




Igår var vi på kalas i Bankebus. Pastasallad o smarrig tårta minsann. Vi firade Jonathan oo Filippas födelsedagar. Av oss fick Jonathan ett schack o Filippa fick örhängen o grejer till håret.. Solglasögon med Hello Kitty ..
SNYGGINGAR



Ida o jag har oxå hunnit med att montera överskåpen i köket....



En liten sneakpeak på Ida när hon kör....


Kommentarer
Postat av: annelie

Grattis till den gula =o)

2010-05-02 @ 20:32:23
Postat av: Lena

Matchning hjälm häst ?! Snyggt !!

2010-05-04 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0