FINALLY........

Äntligen är äppelträden beskärda. Nu är det dags för rosorna... Men det är ju så otroligt vaaarmt... Hoppas oxå på att kanske få igång gräsklipparen...eller inte... well.. det måste ju göras så... bla bla bla hahaha



En del lite finare folk brukar ju ha lejon på sina trappor.... vi har en nakenhund...Funkar lika bra...



Igår satt Ida o jag o kollade lite på hoppningarna ute i Åby. Ganska roligt förutom att det kändes ganska snopet att inte Ida o Ullis stod på startlistan så som vi planerat . Men allt kan inte gå som man tänkt alla gånger.
Vid lunch åkte vi hem till mina föräldrar o grattade min pappa som fyllde 70. Han ska firas ordentligt på lördag. Min moster o morbror var oxå där från Västervik. Trevligt att träffas, det blir inte så ofta tyvärr..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0