BACK IN BUISINESS....NÄSTAN

Idag mådde jag mycket bättre. Gjorde det jag orkade i stallet medans Ida red Ursula i paddocken, vild o galen som vanligt, o Bettan red ut en sväng på Timo. Som tydligen var ovanligt trevlig idag !!
Satte sedan äntligen upp mitt fina fågelhus som jag fick i födelsedagspresent av familjen Miger.



Sedan var det dags att ta hand om 3 dgrs missad dammsugning....
Fikapaus fick vi när Jessica o Frankie kom o hälsade på.
Regnet tynger på men tydligen ska dom träna utomhus på stora gräsbanan i kväll så det är väl bara att brodda på o se glad ut. O apropå gräsbanan så ska nog Arne starta pay & jump där den 12e. Dom kommer att ha pay&jump varannan onsdag med start kl. 18. Perfekt ju.
Nä dags att ta det sista med dammsugaren o sen ut  o lasta transporten för avfärd till Staby...
Smell you later...

Kommentarer
Postat av: Lena

Va fint det blev !! Tyckte väl att du inte var dig själv riktigt sist. Skönt att du mår bättre.

2010-05-04 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0