AKUTEN.....

Ja, på fm kom Kristine o Susanne hit o hälsade på. Även Tösen var med. O även nu glömde jag att ta kort på henne.... Det blev lite ridning i paddocken o fika för oss andra såklart. efteråt bestämde Ida o jag att det kanske skulle vara smart att kolla upp knäet hon gjorde illa när hon druttade av i tisdags. Så, off till akuten . Det går inte snabbt på det stället kan jag ju säga. Efter 3 timmar fick hon träffa läkare, en timme efter det besked om att det skulle röntgas så då åkte jag hem för att ta in hästarna. Sen tillbaka igen för att hämta hem en uttråkad Ida. Menisken är skadad, hon får rida så länge det inte gör ont, så hon får väl känna efter imorgon hur vi ska göra med tävlingarna i helgen. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Lena

Om jag inte visste bättre skulle man ju kunna tro att meniskskador smittar.

2010-05-07 @ 00:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0