VIKKE VÄDER.....

Kan väl knappast bli så mycket bättre, va ?!  Man blir så glad i kroppen o får så himla mycket gjort. Idag har jag ridit Arne o det var ett tag sen , nu. Mitt i hans sovtimma =)
Det tog en stund men sen vaknade han o var med på noterna. Riktigt trevlig var han idag. Kunde trycka på ganska rejält med skänkeln o få helt rätt reaktion. Gullebullen ♥
Jag måste få tag i en ny vattenkopp till Loppans box eftersom hennes troligtvis har frusit sönder, den bara står o läcker....
Ida o jag har fullt upp med att leta hingstar...

 SIR OLDENBURG

 SZKOPUL 929

 

 CHIRLON 870

Hmmmm.....Kan man ana en viss likhet???

 


Kommentarer
Postat av: Lena

SZKOPUL 929 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-12 @ 08:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0