VARDE VATTEN O DE VART DE.......

FINALLY !!!!!!!! Igår släppte vattnet ute i stallet. Tyvärr var det många kopplingar som skjutit iväg när det frusit så idag har jag skaffat mig en ny kompetens: rörmokare...
När jag fått alla kopplingar täta så var det bara att ta bort alla "tryckpinnar" i vattenkopparna o börja spola rent för uschiattans va med skit det finns i gamla ledningar...
Allt vatten är på , alla koppar rena o varmvattenberedaren är på o allt är "back in business".
Stallet är grovstädat, tomboxen är tömd o alla spån/torvbalar är flyttade. Nu har vi börjat att bädda för nya hästen...
Har oxå idag sågat massor med ved utan att en enda propp gick åt skogen !! Whats up with this???
Nu skulle jag bara vilja tacka för det absolutely wonderful wheather o sen erkänna mig besegrad för idag.....


Kommentarer
Postat av: Lena

Besegrad !?? I dont´t think so.

2010-03-11 @ 09:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0