UR LED ÄR TIDEN.....

Dagen började superbt med att vi försov oss och fick lägga på ett kol för vi hade bestämt att vi skulle rida med Bettan på fm. Efter mycket om o men kom vi iväg , Jag red Mirre o Ida red Myran för första gången!! Jädrar i havet vilken härlig häst... O så nöjd sen då, när hon fick följa med på en liten tur i den extremt varma o soliga morgonen.
Efter att vi ridit o gjort stallet blev det fika o Petra o Johnna dök oxå upp när dom kände att det luktade pårontårta .....





Ida är i full gång med att förbereda en tapetsering av sitt sovrum, fick väl blodad tand av köksrenoveringen kan tänka . En hel del att göra finns innan tapeterna ska på plats..



Igår reds hästarna i paddocken. Loppan var lite konstig, vi tror att det beror på att hon fäller så mycket för tillfället o att det irriterar huden.
Aragorn var jättefin o skötte sig exemplariskt!!

Ursula var oxå jätteduktig o jag lyckades fota henne mitt i ett galoppombyte, hahaha

Ikväll har vi varit på Staby på hoppträning men innan vi kom iväg hade vi väldigt gott om tid för en gång skull, tyckte vi. Tills jag kollade på bilklockan när vi var på väg o kom på att vi glömt att ställa om klockan i stallet !!!
Vi åkte alltså hemifrån när träningen började !!! Usch vad klantigt !! Aja, vi kom sent, men träningen gick bra ändå måste jag säga. Hoppade banor idag. Avslutade med en bana på 110. Jätteduktiga var dom båda två... Ida o Loppan alltså



OVER AND OUT ...

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bankebus

Åhh pärontårta :)

2010-03-31 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0