TILL PETRA.....

Dålig uppdatering igen , vilket jag fått höra idag, haha....
Idag har våran hovis varit här o tagit hand om hälften av hästarna, resten tar han nästa lördag är det tänkt...
Emelie var här idag o hjälpte Ida att rida Arne, pigg o glad var han även idag...
Våren är här med besked, snart finns ingen snö kvar men däremot en väldig massa gyttja !!! Det har blåst halv storm idag o det är ju bra för då torkar/smälter allt mycket fortare.
Imorgon ska Kristine komma hit o rida för första gången efter att hon fick barn. Skulle tro att hon får rida i mjukisbyxorna??!! Hehe..... (nu får jag nog stryk)
Jag tror att kanske Petra tänker försöka rida Timo på "Hacket" imorgon, hon vill bara göra det om Ida eller jag är med..... Timo trivs iaf alldeles ypperligt med det...

Arne står o vilar i em solen...



Mina söta pojkar väntar på våren.



Vår lilla nudist lapar sol.....








Kommentarer
Postat av: Carro

Det är bra att du får lite skäll över att du glömmer denna sida:)Det är ju så jag fortfarande kan ha lite koll på er:)

2010-03-20 @ 20:38:06
Postat av: annelie

Petra..det komer gå kanon med "hacket" det är jag övertygad om..........äntligen är det våååår.....och pussa djuren från mig kram

2010-03-20 @ 20:48:29
Postat av: Bankebus

Ja vi kommer gärna å firar ida nästa söndag. Undrar vad hon önskar sig?

2010-03-21 @ 06:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0