STINN MAGE.....

Igen, sitter man då här o har ätit alldeles för mycket !!  Idag har vi firat Idas 21 årsdag (som inföll igår).
God mat o många fina presenter...
Just nu tittar vi på värlscuphoppningarna på TVn.
Lena o Kicki har varit här i helgen.



Lagom till kalaset blev vi ju oxå färdigtapetserade... Ida jobbade hårt o kröp in i alla besvärliga hörn...



Bland Idas presenter fanns det en martingal med lite bling..... (kolla Ullis mustasch,haha)

Krister var här i lördags o pedikyrade resten av hästarna o eftersom Ida umgicks med "Jean Banan " i helgen så säger jag bara: ROOOMPAAAA !!!!!



Nya toton fick en promenix idag ....



Och en puss till påsk



Nu har leran kommit ikapp oss o idag spolade vi benen för första gången sen jag vet inte när.....



TACK O HEJ,  LEVERPASTEJ....

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Ladda om för jag kommer tillbaka till helgen !!

2010-03-29 @ 08:38:09
Postat av: Kristine

Du har fått en award från mig!

2010-03-30 @ 13:37:30
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0