SORRY.....

för att jag inte bloggat på ett par dgr... Ibland saknas inspirationen. Ida har ju varit i Sthlm o liftade hem med Kicki o Lena som stannade ett par dgr. I måndags lyckades jag med att surfa nerför skulltrappan... Ajajajaj.... Halkade på översta trappsteget, lyckades nästan få tag i handtaget på luckan men orkade inte hålla kvar utan rutschade ner o landade på hälen o det gjorde ont kan jag lova !! Men nu känns det mycket bättre. I mådags skjutsade jag Mats till Norrköping för vidare leverans till Norge . På kvällen åt vi gott på Butterfly o såg Snabba cash med Lena o Kicki sedan sov dom över här. Igår var det ju hoppträning igen på Staby med Loppan... Sofia tyckte att hon hade utvecklats enormt på dessa två veckor. Jag kan ju lova att allt detta pulsande i djupsnö har hjälpt till att stärka henne både fysiskt o psykiskt. Träningen gick alltså över förväntan.
Tävlingen i Mjölby har blivit inställd då deras gamla ridhus rasat samman av för stora snömassor på taket.... Så nästa tävling att se fram emot blir alltså Ånestad den 13 mars. Då är det Loppan som ska hoppa lite... Kul!!
Idag åkte Lena o Kicki hem....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja det ska bli kul att se Ida och Loppan tävla.....och sen får vi hålla tummarna för min kompis som ska starta sin häst oxå........

2010-03-03 @ 20:04:43
Postat av: Svensson

HAHA snacka om att koppla till engelskan vill jag lova.. "skulltrappan" för mig blev "skalletrappan" så tänkte va faaaan är det för sorts trappa :P men nuuuu fattar jag höhö.

2010-03-04 @ 14:37:19
URL: http://cemajo.blogg.se/inlondon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0