SNÖAR.......???

Japp, imorse snöade det när Yatzy o jag morgonfodrade !!
Nästa gång jag gick upp ur min sköna säng hade det slutat tack o lov !!
Vartefter dagen gick smög sig solen så sakteliga fram o med den, värmen....
Ida o jag tog bilen ner till Kvarnen i Söderköping o köpte där en örtblandning som vi ger till vår gammelhäst, Mirage. Den heter Breath Free o kommer från Dodson & Horrrell. Den funkar så bra på Mirre att han blir typ 20 år yngre o piggare o slutar nästan helt att hosta. O det förskräckliga pipet i hans luftrör som kommer vid ansträngning försvinner helt !! Jag älskart !!
Hästarna fick vila idag då vi är lite "off"....
Imorgon blir det nya tag o antagligen en resa till Erikstad med Ursula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0