OJOJOJ DÅ.....

Besöksrekord igen !!!
Stort lugn vid morgonfodringen.... Lugnt ute i hagen... Lite stressad när vi skulle åka iväg med Ursula o träna, men överlag en ganska lugn dag för lilla nya.....
Vi gjorde stallet innan vi åkte in till stan för att byta en motorsågskedja, Ida skulle till arbetsförmedlingen o sen skulle vi handla så vi kunde bjuda Jessica på mat innan vi drog iväg på träningen på kvällen.
Eftersom både Ida o jag hade grym huvudvärk idag så fick Jessica o Bettan rida själva idag, men det gick oxå bra har jag hörts säga...
Innan dom red iväg hann vi fika o glofsa i oss gott fikabröd som Jessica hade med sig.
Japp o sen skulle jag då laga Puztasoppa ......... Huvudingrediensen är blandfärs.. I min kyl fanns ingen blandfärs..
Detta var det enda jag glömt att inhandla. Det blev en vegetarisk Puztasoppa denna gång,men den gick ner den med, hahaha
Träningen gick bra tyckte vi som stod på läktaren iaf. Ida var väl lite irriterad för att dom var lite ringrostiga. Not så konstigt, Ursula har inte hoppat på 4 månader.
Imorgon blir det att fortsätta o avsluta köksprojektet. Hoppas att jag nånsin kommer att vänja mig o att jag inte för alltid blir livrädd varje gång jag går förbi köket =)

Kommentarer
Postat av: Bankebus

vad är puztasoppa för nåt? skulle man kunna få receptet?

2010-03-24 @ 19:17:11
Postat av: Louise

Sv: Nej, jag sydde fast det! :)

2010-03-24 @ 20:12:55
URL: http://reitsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0