LOVELY WEATHER.....

Solen bara skiner på o det är underbart att rida ut tillsammans med vänner....

Lena, Bettan, Jessica ,Ida o jag tog oss en liten tur i solgasset i morse. OK det var inte jättevarmt men så länge man är i lä så är det ganska behagligt.
I morse blev jag väckt första gången klockan 5 av att nån startade en skogsmaskin i närheten o den har gått ända sen dess. Vid 7 gick jag upp o fodrade o tände om brasan . Vid 8 blev jag väckt igen av nån som undrade om dom fick parkera vid stallet !!?? Thats my life for you !!
Haha, skoja bara , det händer inte riktigt varje dag kanske...
Ikväll ska vi in o fira min mammas födelsedag o kanske käka nåt gott !!???
Ingen träning idag för Loppan tävlade ju i helgen. Nästa tisdag är det planerat för Ursula att träna, äntligen. På lördag kommer hovis o gör hästarna fina om fötterna o på söndag kommer nya hästen !!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad det ser härligt ut, är så sugen nu. Har inte suttit på en häst på över ett halvår. Ha det så gött åh lycka till med den nya hästen. Kram

2010-03-17 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0