LÅÅÅÅÅNG SKRITT.....

Idag kom Mia o hälsade på. Hon fick rida Mirre idag. Ida red Ursula o jag tog Loppan. Vi skrittade ända bort till Ekenäs. Det var låååångt men ganska så trevligt väder . Imorgon ska det visst bli riktigt varmt o en strålande sol .
Imorgon ska jag shoppa lite presenter till en viss ung dam som fyller år på lördag!!!
På fredag kommer Kicki o ska bo här ett tag... trevligt !!
Nya hästen har verkligen satt fart o börjat fälla sin vinterpäls, det rasar i drivor o hon är inte sen med att tala om att det kliar både här o där, hahaha
Leran kryper närmre o närmre inpå oss o snart kan vi inte blunda för den längre.
Vi är färdigtapetserade !!!!!!! så nu ska jag slänga mig raklång i den lilla del av min säng som inte är upptagen av diverse fyrfotingar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0