KNÄPP PÅ NÄSAN FÖR MIG.....

Självklart så kom ju Kristine i sina ridbyxor, ingen hade väl trott nåt annat. Nu står jag här alldeles ensam om att inte komma i mina ridbyxor =(
Klockan var väl runt lunch när hon anlände, vårt nyaste tillskott i stallet. Hur söt som helst!! Hon o Mirre fick gå ett par timmar i paddocken för att vi skulle kunna ha koll på dom inifrån huset. Det såg ut som om dom känt varandra hela livet =)

Senare kom Kristine, Melwin o Susanne o hälsade på. Ida o Kristine tog en ridtur på Ursula o Aragorn, som förövrigt var väldigt glad idag o brallade lite när dom fattade gallopp ♥



Susanne, Melwin o jag drog vinstlotten o fick sitta inne o fika under tiden för fy vad det har regnat idag !!
Melwin sov dock sött hela tiden....



VILKEN SÖTNOS !!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0