SKALLEBANG........

Usch vad jag har ont i huvudet !!! Tråkigt när vädret är så underbart o man vill få lite gjort ute.... Uppe tidigt var vi iaf eftersom Ida skulle till Sensus igen. Jag passade på att handla när hon var där . Sen åkte vi hem för att umgås med mina föräldrar som hade lite Fläretabstinens. Pizza åt vi till lunch.
På em gjorde vi stallet o Ida red Loppan o Arne. Jag tog en Pippi Långstrumptur på Mirre o det tyckte han var grejt....
 Tjejerna på baksidan är ena riktiga fegisar, dom har inte gått längre ut i hagen än typ 50 meter. Men nån gång måste dom ju bli hungriga ??
Hoppas att huvudvärken släpper tills imorgon, jag har massor som måste göras.....


Kommentarer
Postat av: Annika

hm, de e fler som har fläretabstinens. tänkte höra om man kan få komma och hälsa på snart. nästa vecka kanske om det passar, nån eftermiddag. kanske nora kan få sitta lite på mirre om han inte misstycker.

2010-06-22 @ 20:01:35
Postat av: Jessica

jag med...abstinens! Men nån gång ska man väl komma bortåt östsidan o säga hej:-)

2010-06-23 @ 16:49:14
URL: http://www.bolltokig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0