INGE BRA.......

Nä det gick inge bra igår när Ida tävlade Loppan, läs recension Här 
Men vi fick mycket god fika iaf av min mamma o pappa som kom o skulle kolla när dom tävlade, TACK!!
Idag är det måndag igen o ny vecka. Ida har varit på jobbmöte igen såsom alla måndagar. Har äntligen lyckats få ner gräsmattan på normal nivå. Den ena delen är klippt med maskin o den andra , som hästarna betat ner, ska jag ge mig på imorgon om det inte är för blött efter dagens regn. Ullis har ätit upp all min plocksallad i mitt trädgårdsland, hon är INTE en av mina favoriter just nu !!
På onsdag kanske vi ska ge oss på att göra iordning staketet till sommarhagen eftersom Kristines unghästar kanske ska få sommarlov här ..... På kvällen sen ska vi upp till terrängbanan för att bygga banan till helgens hopptävlingar. Ida o Loppan ska tävla på lördagen o sen ska vi vara funktionärer på söndagens ponnytävling.
Det rullar på med spekulanter på Aragorn o på fredag kommer det en annan tjej som ska se om dom är själsfränder..


Kommentarer
Postat av: annelie viktorsson

Nu är Shania ute på annons...såg henne nyss på blocket.......=o(

2010-06-08 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0