INGA BILDER.....

Japp , Ida snodde med sig kameran innan jag hann o ladda ner bilderna i kameran !! Synd för er för Arne var en riktig snygging idag....
Imorse var Annelie igång riktigt tidigt, jag hörde Shania frusta långt innan jag vaknade... Senare kom även Petra o Longerade Timo. Johnna satt i vagnen o kollade så morsan inte fuskade.....
Ullis fick bara skritta idag då Ida inte tycker att hon känns riktigt fräsch ännu. Arne o Loppan fick köra en övning som gick ut på olika kombinationer med volthoppning över kryss. Jättenyttigt...
Eftersom jag känner att min mage är i totaluppror över nånting som jag ätit så har jag tagit det extremt lugnt idag..
Hägnade in vår stora gräsmatta så att hästarna får hjälpas åt att äta av det längsta gräset så vi kan klippa med klipparen sen... Det var ingen som tyckte att det var jobbigt =)
Underbart väder har det varit idag om ändock lite lite blåsigt...
Igår var Susanne o jag på möte med Avelsringen igen. Mycket trevligt o informativt. Man lär sig mycket genom att lyssna på andra !!
Myran är äntligen brunstig!!! Vi kör iväg henne om ca 2-3 veckor.... Spännande!!
På lördag har vi spekulanter på besök igen.. Hoppas att vädret håller sig för nu är paddocken väldigt trevlig att rida i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0