GRÄÄÄÄÄS......

Idag har vi jobbat lite på sommarhagen igen. Sätta nya isolatorer, slå några nya stolp o dra eltråd istf den hiskeliga taggtråden. Nu har vi bara lite nya isolatorer o typ halva hagen kvar att dra ny tråd, kvar...pust....
Hoppas att hästarna kan komma ut i helgen, kanske !!?? Myggen är psykopatiska !!!! Varsitt snyggt myggbett size XXXXXL har både Kristine o Ida mitt i pannan, hahaha   kan det vara dom hornen som jag vet att dom försöker dölja ??
Gräs i hagen är det iaf ingen brist på, hästarna kommer att rulla fram !!!




Tyvärr hann vi inte med nån fika idag men Susanne lovade att ta med chokladbollar imorgon till Idas stora förtjusning


Kommentarer
Postat av: Linda

oh smart, att jag inte tänkte på det xD tack :)

2010-06-16 @ 20:43:35
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Carro

Va gräs.... Vilken tur att ja inte har kvar min häst som annars hade fått rulla fram riktigt ordentligt:0

2010-06-17 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0