.............

Igår var det en spekulant här för att titta på Aragorn!! Konstigt det känns.....
Idag har vi (Ida o jag ) bjudit mamma o pappa på lunch. Trevligt.
Mats har äntligen fått igång gräsklipparen så jag har börjat att klippa men får ta lite i taget för det blir så tungt när det är så högt. Mitt trädgårdsland är även det påbörjat, äntligen...



Haha, när Bettan o jag stod o pratade med Ida på Loppan utanför stallet så sa Ida: ja, passformen på den här luvan är ju inte lika bra som på shockemöhle-luvan... Då skakar Loppan på huvudet o hela tränset ramlar av!! Kvar hänger bettet i munnen på henne.... Whish I had a camera !!!!!!



Nä nu ska jag ut o brodda... Min favoritsysselsättning.....NOT !!
Vi ska iaf iväg till Staby på hoppträning med Loppan...

Kommentarer
Postat av: Felicia

ska ni sälja aragon??

2010-06-02 @ 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0