BUS......

Mitt internet har busat med mig hela dagen, ena sekunden är jag uppkopplad o nästa är man borta från omvärlden. Hur kul som helst =(
Dagen har vi tillbringat i Norrköping. Lämnat massa täcken på tvätt hos Avantia. Dyrt att tvätta täcken är det : 125:- .... Är det nån som vet nåt billigare ställe  ?? Jag har 8 täcken till som ska tvättas....Gärna lagas o impregneras oxå !!??
Lunch fick vi av mina snälla föräldrar blandat med en massa babbel förståss. Uppdateringar är viktiga grejor !!
Ida fick göra av med en massa överskottsenergi på Maxihuset där alla affärer har stor sommarrea... Sen blev det Citygross där dom byggt om sin hästavdelning... Jag gillar inte förändringar....hittar inget då.
Loppan o Ullis fick sina motionspass sent på kvällen som vanligt när den värsta hettan lagt sig. Imorgon har Aaron namnsdag, hoppas att Amanda grattar honom ordentligt!!
På dagen ska vi hämta ut Idas vinst på Maxi...En soldäcksstol/säng... O på kvällen blir det hoppträning på Staby med Ullis. Kanske skulle försöka att klippa lite gräs oxå däremellan !!??
kanske dags att sova då......

Kommentarer
Postat av: Emilie Persson

125:- per täcke :O Vi tar 50:- per täcke!

2010-07-02 @ 09:37:46
URL: http://www.emiliepersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0