NY VATTENKOPP...

Mats håller på ute i stallet o sätter upp en ny vattenkopp till Loppan. Är det nån som är förvånad när det saknas en koppling ??!! Jag lovar att han har typ en miljon kopplingar o så saknas det ju en speciell .... Jaja imorgon kanske den kommer upp då. Klippt lite gräsmatta idag. Ida red tjejerna på fm. Båda gick riktigt bra. Det är så roligt att se vilken skillnad det är på dom sen Linda ( equiterapeuten) var här.
Har varit iväg till bilverkstan o beställt tid för en felsökning av kupefläkten på min bil som inte funkar. Jag kan säga det att utan fläkt o 30 grader utomhus så blir det extremt varmt i bilen...
Imorgon ska jag nog klippa lite gräs utanför stallet o padocken tror jag. Kanske måla lite inne i stallet. Petra har lovat fika imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0