LÄNGTAR.....

Himlen är kolsvart o det blåser fullständig storm....men inget regn. Allt verkar dra sig ut över Roxen. Vi hör åskan på avstånd. JAG VILL HA REGN !!!!!
Mitt internet funkar fortfarande inte, det blir ¨jag oxå galen över. Ringer till Telia hela tiden o varje gång jag ringer så har dom flyttat fram tiden för när dom räknar med att det ska vara lagat !!   GGAAAAHHHH...
Alltså inga bilder i dag heller.
Ida gick upp tidigt idag. 6.30 satt hon till häst. Det funkade . Inga mygg,bromsar eller blinningar. Knappt några flugor heller.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Jag har inte heller haft internet på 2 veckor,

Snacka om att man är beroende. Nu ikväll har de lagat ledningen, så nu får vi hålla tummarna att det ska funka.

2010-07-13 @ 22:33:37
Postat av: Mia Christoffersen

Jag har bekanta mot Björsäters hållet som har varit utan nät ett par veckor också.

2010-07-15 @ 07:39:21
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan dag men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-15 @ 08:24:17
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Anders Anna Filippa Isabella Jonathan

En liten halsning fran ett valdigt varmt rhodos. Har ar det helt underbart, kunde inte vara battre!!! Sol och bad hela dagarna. I morgon ska vi ut och bila till en fin strand och kanske till rhodos stad

2010-07-15 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0