FIKA.....

Gör vi inget annat än fikar ?? Äter gör vi oxå väldigt ofta har jag sett på denna blogg , haha... Idag fick vi iaf finbesök av Annika , Lova o Nora. Annelie, Petra o Johnna slöt upp förstås.

One Lucky guy !!





Eftersom vi fick fel stl på koppjärnet till Idas sadel så fick vi åka o byta idag. När
vi kom hem o bytte så satt sadeln som en smäck på båda hästarna, Tackolov !!
Loppan gick sitt pass i morse o var tydligen jättefin, själv låg jag i min törnrosasömn =)



Ullis fick ju av förklarliga skäl gå efter vi hade varit o bytt koppjärnet. Hon var pigg efter att ha stått i flera dagar. 
Ida skulle prova  dom nya transportskydden på Loppan men vi insåg efter ett mindre panikanfall att Loppan inte funkar med såna på.  Så dom är numera Ullis exlusive...
Imorgon ska vi ner till Västervik för att fira min morbror som fyller 75 år..Hipp hipp hurra !!!!


 


Kommentarer
Postat av: Mamma o. Pappa.

Vinrött är skönt för ögonen!!!!

Kramar från oss.

2010-07-24 @ 11:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0