DET TRODDE JAG VÄL ALDRIG.....

Att Ida skulle bada frivilligt !! Lucky har oxå badat om än INTE frivilligt, haha....
Det finns bildbevis på båda men mitt internet bråkar igen så jag använder Idas. 
Det har varit galet varmt idag o nu sitter vi som vanligt o hoppas på att dom lovande molnen som sveper in över stalltaket ska lyckas krama ur några ynka droppar....
Väntar gör vi oxå på att klockan ska bli tio så vi som inte kunnat åka till Falsterbo ska få se dom ynka minuter som TV har bestämt är dom viktiga i sammanhanget.... Oj vilken mening det blev, haha
Igår fyllde Yatzy 12 år. Grattis till världens goaste border !"!!!
Vi fick fikabesök idag oxå. Wilma, Carro o Johan kom förbi på hemväg från husvagnen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag badade ute 22 maj första gången i år sedan har jag fortsatt. I går var vi vid en sjö i 5 timmar och ca: 3,5 av dem låg jag I vattnet.

Mer bad åt folket!

2010-07-12 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0