Tandis o jobbis

Ida har varit hos tandläkaren o på arbetsförmedlingen idag. Mamma o jag passade på att gå i lite affärer inne i city när vi väntade.
Hem, gjorde stallet o tog in våra älsklingar. Vidare iväg för att hälsa på pappa på sjukan.
När vi kom hem hade busen Shania passat på att smita ur boxen när Niklas vände ryggen till.. Väl instoppad där hon skulle vara fick alla hästarna betfor o hö o sen blev det vår tur att äta kvällsmat.... Lååååååång dag idag....
Vilken otroligt tjock dimma det har varit idag!! Är det bara jag som har sett filmen av Stephen King o får riktigt kalla rysningar???


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Smitande hästar är aldrig kul :)



Tror jag sett filmen, men minns inte exakt några scener, har sett för många såna där :D

2010-01-13 @ 22:42:59
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0