STYLTOR

Inget roligt är det med kramsnö. Går inte att rida om hästarna är skodda. Vi har varit i Norrköping idag o handlat med mamma eftersom inte pappa får köra bil ännu. Jag hittade ett par jeans på rean , trot eller ej. O jag provade dom oxå!!! Hahah
Igår hittade jag en gammal CD med en massa bilder på Idas ponnyer. Nostalgitripp...

MORNING GLORY



Igår när vi skulle ta in hästarna så sa Ida: KOLLA EN ÄLG !!  
Jag garvade o kollade på Ursula ....
Denna gången var det dock inte hon som syftades utan en riktig en..
Vid grinden till fornminneshagen stod det inte bara en älg utan tre...
Inte så konstigt kanske att hästarna var lite upprörda....
Imorgon är det träning på Staby på kvällen. På dagen står det eldragning av hagar på Åhs på agendan....
Jag tackar för mig, God natt....



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0