SOMMAR??

Nu är det så varmt så man börjar undra om sommaren är på gång, haha...
-3,5 har det varit idag. Känns ganska lagom tycker jag... Fast med väderomslag följer ju ofta dimma så det har varit nästintill otäck dimma i ett par dagar nu, man ser knappt hästarna i hagen..

Man får krypa riktigt nära om man ska kunna spana in en snygging som Mirage ...



Olle har farit fram som en stormvind o bara ställt till trassel hela dagarna...Kan det vara vårkänslor?? Eller kanske ren överskottsenergi sen han tvingades vara inomhus när det var så in i hundan kallt !!?? Nu har iaf huliganen lugnat ner sig ett par hekto o har somnat så sött!!



Justdeja, Jag fick ju en fin Amaryllis utav Bettan innan jul, den blommar för fullt o är jättevacker...



Ida har ridit Aragorn o Ursula idag o båda var jättefina. Arne fick träna på galoppfattningar. Lite sura miner från hans sida när han inte fick slängtrava in i galoppen . Men som tur är , är han inte långsint o inte heller speciellt trög ( bara liiite). Han blir ju såå nöjd när han får beröm, gullegrisen.
Tyvärr såg jag inte så mycket av när Ursulagick sitt pass men jag hörde inga större klagomål från beridaren. Jag sprang o bar vatten till stallet... Mycket vatten dricker dom små liven ... 4 hinkar x 6 hästar= 24 hinkar + 2 hinkar för att sätta betforen ... Det blir 26 hinkar vatten / dygn.. Där hade ni förklaringen till det förra inlägget...
Orangutangarmar, någon???




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0