SISTA FÖRSÖKET...

Jahopp. Idag tog vi med oss Mats o ett långt borr o åkte upp till den omskrivna hingsthagen.... Eftersom den lilla ligisten redan rymt in i en annan hage så får vi inte reda på om borrning/jordning gett nåt resultat med elen i tråden. Fortsättning följer alltså.
Vår hovis gjorde ett besök idag o skodde Arne o Loppan. Timo, Ursula o Mirre får sin pedikyr på torsdag eller fredag.
Mats o jag har varit på bio idag o sett Göta kanal 3... Den var väl så där... Men man måste ju nästan se den , eller??!!
Imorgon gör vi ett nytt försök med en medryttare.. fortsättning följer där med...
Fick ett telefonsamtal efter bion som avslöjade att jag har läsare från oväntat håll. Skojigt !!!
På tisdag ska jag (o Ida litegrann) gå på årsmöte med avelsringen. Kul. Ska nog gå med där tror jag.
Nä, nu börjar "Johan Falk" igen... See ya.....


Kommentarer
Postat av: Kristine

Måste meddela att det tyvärr inte funkade:( Han tog sats och hoppade över. Och sen hoppade han även över till hingstarna där vi vet finns el!!Han vill nog ha nya kompisar..ÅÅhhh..blir ju frustrerad...

2010-01-25 @ 11:05:42
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/
Postat av: Kristine

Nej:( han hoppar mellan trådarna som vanligt..

2010-01-25 @ 12:43:12
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0