Kan väl knappast bli bättre väder????

Vilket underbart väder det varit idag!!
Ida blev inringd att jobba både lördag o söndag, så jag körde henne imorse efter utsläpp.Passade på när jag var i stan o slinka in på Hööks (rea) men blev ganska besviken . Det var inte speciellt mycket att hänga i julgranen... Köpte iaf ett pannband till hästarna, jättefint, present till Carro som fyller år idag, GRATTIS !!!, o nosludd till MirreMirage. På hemväg från stan bjöd det in sig en massa kära vänner på fika hos mig, trevligt, så jag fick skynda mig lite. Väl hemma hann jag med en liten promenad med lyckliga hundar i strålande vintersol.... Mötte upp Petra o Emelie vid stallet o hjälptes åt med att ge hästarna lunch-höet i hagarna...


Timo o Shania

Aragorn o Ursula



Alla hästarna ser så roliga ut när man tar in dom på em. Alla har snygga snömustasher..



Senare kom nästa inbjudna gäster , Kenneth o Lena , så då fikade vi, o det vet ju alla vad jag tycker om fika: mycket, haha
Efter hand var det dags att ta in hästarna men jag blev lite sen för jag hade en hel hög med Trassel i knät...

Sent omsider kom jag iväg för att hämta Ida. När vi kom hem så mockade jag o gjorde höet medans Ida red Aragorn i paddocken o det var en syn må jag säga!! Gosch, så himla bra den lille spjuvern gick !! Varken dressyrdomare eller filmkamera i sikte, naturligtvis !!
Tacos o Harry Potter får avsluta denna afton......

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0