HUUWWAA

Ska visst bli läskigt kallt i helgen!!?? Kul när man ska ut o åka med hästen o jag min stackare som bara ska stå o titta på... Får bli många tjocka kläder o mycket varmt i termosen, tror jag..
Släppte ut hästarn o gjorde stallet . Sen åkte vi till Norrköping för Ida skulle på nån arbetsrekrytering där. Jag for runt o letade efter en kupevärmare som man tydligen kan koppla till ciggtändaren i bilen. Slutsålda överallt!!!
Hem igen o in med hästarna. Red ut i hagen på Loppan med Ida o Aragorn. Hästarna var båda på tårna... Arne fick ett litet utbrott o gjorde ett luftsprång när en jättestor traktor med plog o massa läskiga lysen plötsligt uppenbarade sig som värsta Star Trek bakom en kurva!! Tur att Ida satt kvar....
Ursula reds i paddocken. Jättefin o taggad inför träningen på lördag. Vattnet är fortfarande fruset i stallet, eller på väg till stallet . Vet ej var så vi kan inte fixa det utan vi får hoppas på att kylan snart ger sig...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du får ha med dig massor med varm glögg, de rear ju ut den för 10 kr :D iaf här i sthlm..:P



bus-arne!

2010-01-08 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0