FINNS JAG ??

Jag har vant mig vid att automatiska dörrar inte "ser" mig, jag får helt enkelt vänta tills det kommer nån annan som får gå före mig o "öppna", men nu vägrar rörelsevakten som sitter på stallet att tända sig när jag kommer !!! Ida eller hundarna går bra men inte jag ..... T.o.m en liten ynklig fladdermus kan tända lampan.....
Suck...
Vi har varit på auktion med Lena o Kenneth idag, jag fyndade ett massivt däck till foderkärran för 30 kr. Det som sitter på nu är ju trasigt...
Det tog visserligen halva dagen att komma iväg för bilskrället ville inte vara med idag heller... Nu har vi byggt "tält" åt den i två dagar, med värmefläkt under...
När vi kom hem så red vi i djupsnön i hagen . Det är så mysigt. Jag red Mirre, Ida red Loppan o Lena red Arne.
Kenneth filmade oss med Lenas nya videokamera.
Lucky tycker att det har varit "way" för kallt nu ...



Jag tror att både Arne o Mirre är benägna att hålla med....



Inte ens Loppan säger nog emot...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0