ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN....

Jag tror att jag i typ 20 års tid , kanske en-två ggr/år, fått fullständig noja på en serie jag sett som liten. Ingen som jag har frågat har kommit ihåg den, o detta har fullständigt drivit mig till vansinne.... Nu har jag äntligen hittat den!!!

Känns den igen??? Nu kan jag äntligen sova lugnt, hahah
Släppte ut hästarna själv idag eftersom Ida inte sovit hemma utan varit ute o svirat i nyårsnatten...
När hon vaknade till framåt dagen o jag åkt o hämtat henne tog vi oss i kragen o red en sväng i en hage med massor med snö. Både Loppan o Aragorn stönade o stånkade en hel del. Mjölksyran gjorde sig nog påmind, kan jag tänka. Nyttigt, nyttigt....
Är det inte konstigt att det blir kallare ju varmare det är?? Termometern visade på -6 och det är fasiken så mycket kallare än när det var -20....
Stod nämligen efter våran tur o tittade när Ida red Ursula i paddocken , o det säger jag att isbit är inte en karriär som jag ska ägna mig åt iaf...
Ursula gick superbra idag ...
Aragorn måste ju få ett hedersomnämnande för att han var så extremt duktig i stallet idag o lyssnade när jag sa åt honom att inte banka i dörren.
Ganska söt var han när han pep o brallade iväg när jag släppte honom i hagen i morse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0