VISST ÄR DET VACKERT....

men herregud !!!! Är det inte nog snart ?? Nu får vi för att vi klagat på att vi aldrig har nån snö om vintrarna längre !!



Jag har precis kört Ida till Askeby där hon fick vidare skjuts av Cissi o hennes pappa till stan. Vägen ut härifrån var inte att leka med ska jag säga.. Hög snö o väldiga vallar som blåst in från gärdena o så dessutom två möten...
Det gäller att hålla tungan rätt i munnen .



Som tur är hade vi ju hoppträningen i går när det fortfarande gick att köra normalt på vägarna. Vi får hoppas att nån snart får lite tid över för att vända traktorn o plogen mot Fläret för annars tror jag inte att Mats tar sig hem efter jobbet.. Jag får väl hämta honom i Örtomta i annat fall... Skottning av stig till stallet är påbörjad... Har bara lite paus....

Iaf gick träningen jättebra igår o Både Ida o Loppan går fortfarande på höga moln, sådär som det kan kännas när allt bara går perfekt..
Nähä, kanske ska fortsätta skotta lite då .......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0