REBELLISK.....

Känner mig lite smått rebellisk idag när jag har bakat lussebullar !! Men nu lovar jag att hålla mig till.... iaf  november ? Kanske...
Ida tog ledigt från ridningen idag, hon känner sig inte riktigt kry. Men i morse var hon iaf i full gång o mockade. Det är skillnad på utstyrseln när hon mockar o när hon är på Platå =)



Några som var hurtiga idag var Caroline o Petra som tog en liten tur på Shania o Timo..
Man får passa sig även här ute på landet för saker som kommer ifrån taken i dessa "vårtider"



Olle o Lasse är inte ute många minuter åt gången utan sitter hellre inne o tittar på "maten"



Kommentarer
Postat av: Isabella

Katten, min Olle!

2010-02-08 @ 08:15:16
Postat av: mirjam

haha jadu :) hon börjar på I och slutar på da :D

2010-02-09 @ 22:21:08
URL: http://ourwaytosuccess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0