NU SPRICKER JAG SNART...

Efter stallet åkte vi till Korkek för att fira min lilla svärmor som fyllde 80 år idag. Hipp , hipp hurra !!!
Där blev vi bjudna på pajer av alla det slag o mumsig sallad. efter det kaffe o kladdkaka med grädde. Åh vad gott det var. Hem o bytte kläder o vidare på Årsmöte för Åkerbo rid o körssällskap. O där blev vi bjudna på smörgåstårta efteråt!! Numera heter jag VOLVO !! ( det betyder : jag rullar)

       

Susanne o Kristine följde med till mötet för dom ska gå med i ÅRKS. Efteråt for vi till Himna för att hämta ut ett paket från Börjes, alltid lika kul. Vi var nog inte speciellt populära i affären för vi trängde oss in två minuter innan dom skulle stänga !
Nu sitter jag o jäser i fåtöljen o försöker hitta nog med energi för att gå o lägga mig !! Natti, natti

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Sånt folk tycker man inte om när man jobbar i butik eller va säger du Ida???!!!

2010-02-16 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0