HAMLET????

Jag har precis kommit hem ifrån Åhs där Susanne o jag har haft jouren då Kristine o Sebbe åkte in till BB i natt. Det bidde en liten kille . GRATTIS!!!
Solen skiner som jag vet inte vad, det fullkomligt forsar från taken o fåglarna är precis sjövilda.... NU ÄR DET VÅR !!!!
Det får gärna gå lite långsamt  tycker jag så att allt hinner rinna undan för annars får vi nog ta båten för att komma härifrån !!
Jag tror att jag ska ta en lite längre promenad med hundarna idag, det har ju inte blivit så långt med den lille nakne när det varit så kallt..


 


Kommentarer
Postat av: Lena

Gratulera Kristine från mig !

Vad skönt du verkar ha det bland nötsiskor, svansvippare o sidenväckor, eller hur var det dom hette ?

I Sthlm är det lagom kul med grus, grus, skit, grus, skit och en och annan flygande istapp. Ska bli skönt att komma till sockna i slutet på veckan. Knät är som det är tills vidare förmodligen minisken.

2010-02-24 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0