GROTESKT....

stor skillnad . 20 grader skiljde det mellan morgon o kvällstemperaturen!! Det är ganska mycket .. När jag vaknade vaknade jag iaf väldigt vackert

Glömde ju att visa täcket Ida köpte till Loppan förra veckan

 

Tänkte oxå visa lite bilder på hur roliga våra kusar ser ut när vi tar in dom på kvällarna








Ida, jag o Kristine packade in oss i Jessicas bil o for till Sharpman idag, med på turen var även en mycket charmig liten Frankie..... Pusshund !!
Ida var jätteduktig o köpte sig en ny säkerhetsväst, skitsnygg !! O billig oxå då den var på REA...
En rosa tävlingströja o en kalender följde oxå med hem. Kristine hittade tyvärr inget av värde denna dag. Jessica eller rättare sagt Frankie hittade ett ben som bara var hälften så stort som han själv som han med stolthet fick med sig i bilen hem. Jag gjorde en jätteinvestering i ett skaft till min spångrep !!

Ett obligatoriskt besök på Mc Donalds på hemvägen...

Väl hemkomna kom Annelie för att prova Shania o detta föll båda i smaken tror jag .. Båda sken som sola i Karlstad när vi ridit färdigt. Tror säkert att det blir en fortsättning på detta ekipage

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tackar för en trevlig dag!Frankie är helt utslagen efter Sharpmanäventyr och sen en simtur i poolen. Jag hade visst fel när jag trodde det var -16 hemma...vart ju -26;-)

2010-02-22 @ 23:56:46
URL: http://www.bolltokig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0