GARVAT GANSKA GÖTT.....

Ja, sommaren med Göran var värd att se !! Garvade så jag tjöt ibland. Ätit har vi gjort , alldeles för mycket, precis som vanligt, för det är så det ska vara på våra svullokvällar !!
Jag o Carro kom inte med på denna bilden o det var väl synd, hahaha

Om ni undrar vad Petra har i skålen så är det detta...

Ida o Emelie red ut på Loppan o Arne innan svullot o Arne var riktigt pigg o alert..

Apropå Arne så har han nu fått ett eget STORT skåp i sadelkammaren eftersom han ska bo här nu tillsvidare. Lena kan oxå få låna skåpet litegrann, om hon är snäll förståss !!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Åhh så gott det såg ut i skålen. Sommaren med Göran har vi inte sett än, men vi ska nog göra det snart, hoppas jag. Hoppas den finns att "hyra" på tv.

2010-02-11 @ 14:39:20
Postat av: Lena

Det var på tiden att vi fick ett större skåp, eller trodde ni att vi bara "tittar in" på ett kort besök. Det är nog bara önsketänkande från er sida i så fall. Eftersom jag i princip har tömt skåpen i Norrby så har jag en hel del i hästgarderoben i lägenheten. Blir ni oroliga nu, eller !?

Kommer ner onsdag senast torsdag morgon i nästa vecka så om jag fick rida lite vore jag tacksam.

See ya !

2010-02-12 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0