BRRRR -22 GRADER.....IGEN.....

Jag som trodde det värsta var över men nej då !! Flera vidriga nätter (o Dagar) med svinkalla grader.... Men snart måste det väl ändå vända ??
Ida o jag var flitiga idag trots graderna.. Först red vi Loppan o Arne o båda var så otroligt fina.... Pigga, framåt o otroligt lätta att samla o öka.. Det är så här det ska vara =)
Sedan blev det Ullis o Mirres tur. Mirre hade sina "happy-ears" på sig , hahah.. Måste försöka fota dom nån dag så att ni får se...
Båda skötte sig bra. För Ullis var det första ridturen på bra länge eftersom hon varit svullen i en kota. Det märktes på den lilla damen när det började skallra om plaströren som sitter runt elledningarna ... Då blev det ett skrik o litet luftsprång, hihih
Det är riktigt kallt i stallet, typ -6 grader.. Vi har aldrig haft så kallt där nån gång förut... EXTREMVINTER....
Undrar när det efterlängtade vattnet kommer  att tina i ledningen ?
Jaja, nåt har man väl gjort i ett tidigare liv eftersom man prövas så hårt i detta !!?? =)
Nu är det bäst att jag nannar kudden eftersom jag ska köra Mats tidigt i morgon bitti.......

Kommentarer
Postat av: Lena

Tänk om dina o mina synder från tidigare livs läggs ihop ! då lär vattnet i ledningen aldrig tina mer. Eller kanske sommaren blir lika het som vintern varit kall.

Eller alla våra goda goda gärningar läggs ihop, då tinar vattnet i morgon o inom kort är det vår.

As if that would happen !!!!!

2010-02-22 @ 08:13:08
Postat av: Tiger

Här i Tropiken (sthlm) har vi faktiskt böljade värme i form av -19! Vi ligger på stranden och dricker drinkar ur cocosnötter!

2010-02-22 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0