OCH......

för att använda den smarta H2GO måste man ha rinnande vatten nånstans på gården, vilket vi inte har för närvarande !!!
Vaknade i morse till -25 grader !!!!!!!!!!
Vattnet har alltså fryst i pannrummet trots att jag köpt en frostvakt dit.?!  Just nu står byggfläkten o sprutar ner värme i hålet där slangar o rör kommer upp o går ner....Hoppas att det funkar.
Därtill ville ju naturligtvis inte min bil starta !!! Lisa kom o skulle starta upp oss men hennes batteri är alldeles för litet för att orka igång min bil...Så Lisa fick köra Ida till jobbet idag... Hoppas att den vill starta tills det är dags att hämta Ida vid bussen iaf....
Hästarna har fått gå ut en liten stund nu på dagen i solen . Jag ska strax gå ut o mocka o göra iordning för intaget, ska bara värma mig lite o kanske få nåt i magen vilket jag inte hunnit på hela dagen... Gnäll gnäll......
Det är spännande att bo på Fläret o man är ALDRIG sysslolös..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0